Friday, February 3, 2012

kepala dah tingtong.

Assalamualaikum :)

kabarin dong . hope baik-baik saja ya semuanya. lama sekali saya tidak mengupdate blog ya. kangan sama saya??? ohh saya tau itu .  pftttt@#$%^. haha. apa jadah aku cakap endon.kalau betul tak pe. macam haremm je bila baca balik. eee. sebenarnya tadi aku baru lepas stalker facebook si Randy Pangalila. wkwkwkwk. awesome kan aku, stalker facebook pelakon indonesia tu. $%^&**(. aku bukan stalker dia sebab dia handsome , tapi dia memang handsome pon. cute lagi. *apa yang aku sampaikan sebenarnya ni .haaa. abaikan . *

gua cakap sama lu orang laa *sila baca dengan menukarkan 'r' kepada sebutan 'L'*gua tension ini minggu maa. siyes.siyes. minggu ni memang mencabar kesabaran dan ketakwaan juga keimanan aku sebagai seorang muslim juga hamba Allah di muka bumi yang fana ini. haa. ini bukanlah kata-kata selepas di tangkap 'kering'. *lawak weh.lawak . cepatlah gelakkk.*. ngee. ok. tak lawak langsung .

sekarang ni aku dah la tinggal sorang-sorang kat bilik. isnin kan cuti , tu yang semua menyerbu nak balik. tapi kasihanilah diriku ini . haa. ayat nak touching lebih. lagi 4 minggu nak final exam. asigmnt tak menyempat nak buat. ye la apa tidaknya .kalau dah login facebook cakap je nak online 9 minit .. tapi ianya sudah menjadi kepada 9 jam . lagi sedih bila ianya  berlarutan hingga menjadi duapulohempat jam. lepastu jadilah macam kes baru-baru ni yang bilik seorang remaja ni terbakar disebabkan tidur bersama laptop yang  terletak di sebelahnya dan sekatil dengannya.  kasihan bukan ?? . ingin tahu lagi kesahihan ceritanya , sila google sendiri :) *dah macam iklan..*

haih. sangat lagho. macam aku sekarang . budget nak release tension. main game dekat facebook ni. haa. ramai pulak yang hantar request untuk game-game ni. weh. nak tanya something la. muka aku ni memang muka orang yang suka main game ke. dah hampir beratus dah request. aku nak delete pon malas. sebab banyak sangat. baik makan . ade jugak faedah. haha. tetttt. 

tengah tension sikit lagi. tadi petang questionare malaysian economic kena reject . tension la. sapa tak tension. ingat senang nak create soalan. ok la. tiba-tiba rasa macam air mata nak keluar. hahaha. whateikan. aku bukan tomboy. aku bukan ciwekk. ngeee. babai <3 


cantik kan dress ni. mama.. nak yang ni *mata bersinar-sinar*


p/s : tadi aku update status kat fb pasal tension sebab questionare kena reject. tak de sape like. camni ar kan. camni arr. ye arr camni arr korang. tak pe . aku syok sorang-sorang. haha. 


No comments: