Friday, February 3, 2012

ini adalah masanya. now.!

 Assalamualaikum :)

ye. ini adalah masanya untuk aku study untuk final yang dah hampir tiba. tutuplah facebook. tutuplah twitter untuk seketika. untuk sebulan lebih ni je. pleaseeeee... 

aku buat keputusan untuk tidak balik minggu ni pon ada sebabnya. sangat susah nak buat keputusan tau. uwhh. rindu mama, abah , adik2. semua. siyes ni siyes. tak tipu .aku nak muhasabah diri aku semula . apa yang telah aku lakukan . ye. sekarang bukan senang nak dapat kerja. result semua kena gempak. tak boleh cukup-cukup. kalau aku asyik nak berfacebook, bertwitter. macammana nak dapat 4 rata. macammana nak dapat kerja yang ok . macammana ? nak kerja kat bank negara . result pon mesti kena yan tiptop. 

kalau tak study . kalau asyik beronline . tau nak bersukaria . macammana nak dapat result tiptop tu. fikir-fikirkanlah. aku jeles dengan orang yang boleh dapat result yang sangat sangat sangat bagus. contohnya yang dapat 4 flat ~~ . jeles la. 

cintan cintun tu semua tolak tepi. aku bercinta ke ?? tak.tak. belom. hati tak terbukak lagi. semua benda tu tak penting . buat sakit hati ada. malas nak fikir semua tu . buat sesak akal dan fikiran aku yang waras je. haihhh . jodoh tu mesti ada .sebab Allah dah tetapkan jodoh yang sesuai untuk setiap hambanya. memang kita kena berusaha untuk mencari bukan hanya tunggu ia jatuh di ribaan . tapi nanti-nanti je la . tak penting buat masa ni. 

ok. dah banyak membebel. lepasni tunggu updated dari aku time cuti semester. : ) . babai. aku nak hilangkan juga hapuskan jejak kat fbb juga twitter . babai . :) . kalau rindu . text me :) . hee. xoxo . 

No comments: