Saturday, January 28, 2012

sukenye dapat jumpa diorang.

 Assalamualaikum :)

lamanya tak hupdate blog. tak tau nak post ape + busy sangat semenjak 2 menjak ni. bnyak test . kepala pon dah jadi toing toing. huhu . dah tak betul. cuti raya cina aku balik somban . hee. dapat gather dgn abang aku , adik-adik aku. haa. sangat rindu mereka. lagi2 bila abang aku dpat buat praktikal kat shah alam. haa. lagi senang  nak jumpa atau kata nama lainnya lagi senang nak pau lorhhh . haaa. :) sape suruh lahir dulu dari aku. mmg harus kene pau pon. hehe

tempat kejadian adalah di Alamanda, Putrajaya. tujuan asal adalah untuk habiskan voucher rm200 tu. tak pasal-pasal aku kene belanje diorang @___@ .hehe. ok. saye ikhlas laaa. 

korang ingat muka korang sweett ?? haha. 

gambar ni gaya macam merentas masa . cbe tengok betul-bayang. ade bayang-bayang movement yg laju.
haaa. ohsem bukan ? yaa..ohsem sekali. @___@.
dush ! tumbuk muka terabur gigi. haha. 



gaya budget cuta . cute bukan ?? haa. bukan .. tak pe. geli dengan gambar ni. #serius

itu sahajalah buat masa ini. jumpa di lain masa dan di lain aktiviti .peace no war .yooo :)




No comments: