Saturday, January 7, 2012

mock meeting part 2

 Assalamualaikum  :)

malas nak banyak membebel. meh tengok gambar .

cantik tak tulisan aku . hehe. okbai :) 

tolong jangan cakap apa-apa.macam tua dato' bagai nihhhh . arghhh .


selebihnya tunggu hari rabu ni. penat weh buat prop semalam. memang tak tido la. *padahal aku yg tertido time tengah buat asigmnt.haha.*. pray for me and my groups untuk mockmeeting rabu ni.walaupun action aku sebagai chairman.*tolong jngan cakap kerusi lelaki @_____@.*yang tak payah nak buat presentation macam marketing manager,treasurer ataupun om manager juga human resourse manager.tapi dialog aku paling banyak walaupun hanya cakap seconder..haha. pftttt .and aku kena adjust masa 45 minit for mockmeeting tu. kalau terlebih atau kurang habislah kena deduct markah. action muka kena berlagak sentiasa. arrghh. aku kan sopan.pftt. ok. guraw.




orang atas tu adalah secretary aku. hehe. ye aku tipu. tu sebenarnya bakal tunang saye. jemput datang seremban 20/1 ni. haha. banyak betul dosa aku hari ni kan.dah la yg atas tu randy pangalila laa.*perluke "laa" dekat belakang * hero dalam telemovie biar mimpi sampai bintang . siyes cute. Aaron aziz aku tolak tepi. 

okbai :) 

p/s : baru tukar lagu blog ni. lagu tema biar mimpi sampai bintang. sedap diengar . 
p/s :tengah hari ni nak masak ape. lapo meh . padahal tak ade pilihan mane pon. entah mana nak cekau barang2 basah. sardin je la .. haihhh.

p/s : tunggu mockmeeting part 3

1 comment:

missy-eva said...

wut wutt CHAIRMAN :D