Sunday, December 25, 2011

tengah demam ni

Assalamualaikum :) *tak jawab dosa.jawab gatal*.time sekolah rendah kan. 

fyi , gua tengah demam. badan rasa panas. seram sejuk pon ada. tapi aku tetap mengagahkan diriku ini untuk menghupdate blog. :) . sweet tak aku. sweet kan. sweet kan.sweet laaa. cakap la sweett. jgn malu-malu ye.cakap sweett.*uhuk.meh kasi penampor skali.*

ye.aku sebenarnya tak boleh tido ni. anak bapak tekak ni rasa sakit sangat.eh.padahal aku dah minum berbotol-botol air mineral . air assam jawa yang tak berapa nak bau masam tu pon aku dah tegok. still tekak aku ni tak menunjukkan tanda-tanda nak baik aka elok.perit .perit.agak-agak aku kena telan laut china selatan tu la kot. haihhh.

salah aku jugak demam ni . eh. tak akan salah mama yg mengandung@_____@. mama i love u . peace.aku main redah ja hujan semalam. diri sendiri yang merana. almaklumlah payung 17 hinggit aku tu dah rosak. aku sayang sangat payung tu sebenarnya. tapi apa nak buat engkau bukanlah untukku.meski ku memohon dan meminta hatimu, jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku.HAHA.emosi pulak.lagu rossa tu.best tau.

gua baru semangat nak pergi kenduri kawen tadi. tapi disebabkan badan tak larat. kepala pening macam ada orang yang tukulkan.*eh.berani lu nak tukul gua.walaupon gua tak ada tali pinggang taekwando tapi gua ada tali pinggang bapak gua tau.berani.berani. *. nampak garang tak. ahh.baru otai kan.ok. aku merepek lagi.

dah la nak tido . gudnite .bitterdreams. mimpi saye tau. mimpikanlah saye kawen dngan sapa nanti. hehe.kalo dh tau PM me okeh.deal.*aku tak gatai no.haih.men-men ja. tapi kalo termimpi.jgn lupa pm tau. @_________@


No comments: