Wednesday, December 14, 2011

tempat best kat melaka .





assalamualaikum :)

terasa heaven sekejap coz kelas aku untk hari Khamis yang maha indah dengan burung yang berkicauan dan berterbangan di udara .burung merpati itu bagaikan merpati dua sejoli bukanlah tiga atau empat sejoli.ahh. aku mengarut lagi . aku update blog ini di saat rakan-rakanku di bilik yang lain sedang sedap tidur dan rakan-rakan yang sama bilik denganku sedang sedap pergi ke kelas. hahaha. clas pagi.class pagi. padan muka. padan muka. haih. ok. aku tak ngejek pon. eh. gampang gila kau ain. teettttt .

sebenarnya an pagi tadi aku dah berjaya memasukkan baju-bajuku ke washing machine dengan harga ringgit malaysia 2.50 . kau ingat senang nak dapat turn.beratur ko tau. kadang-kadang aku dah parking awal-awal .lepastu aku berjoli di bilik last-last sampai-sampai je aku kat tempat kejadian orang dah potong turn. ahh. benci la. aku pon jadi la orang yg baik hati. tak pe. tak pe. sebenarnya aku boleh je nak sound dorg yg sesedap rasa je nak potong turn . tapi bila terfikirkan kembali , aku pon pernah jugak potong turn orang.karma la tu. terkena dekat aku balik. padan dngan muka sendiri.pagi tadi lepas semayang subuh je aku teros masukkn baju aku dlm washing machine tu. gembira betul sebab baju aku dah tersidai di ampaian bawah ni. huarghh <-------- macam tak sesuai bunyi yang aku buat ni . cis.

pagi tadi aku belek-belek la kembali gambar-gambar aku kat dalam henset aku yang lama tu. kat situ ada gambar my mum . ohh. sebenarnya aku ada niat nak tido balik. ngantuk kot. tapi bila ternampak gambar my mum , terbayangkan dialog yang my mum selalu cakap. " anak dara tak elok tido balik .nanti rezeki tak masuk". rasa bersalah menikam diri ku ini. ahaha.tak payah tido laaa. ngenggg.lagi satu kan aku jumpa gambar-gambar kat jongker walk.jongker walk ni kat Melaka.dah macam Petaling street dah weh. aku suka gila la. yang penting korang akan rasa macam berada di negara China. aku yang belajar kat Melaka ni pon bila pergi ja kat jongker walk ni terasa macam aku belajar kat Oversea. hah. aku belajar kat Melaka je. kat dalam Mesia ja.aku tak belajar kat oversea pon overcity ja. haha.

aku agak kalau uncle india ni nampak gambar dia yg ni. mau dia saman aku. tak pe uncle.sye ni belajar law.sye boleh bg nasihat kalau nak sue aka saman saye.[^_^].eh.gampang gila kau ain.

kepada sesape yg suka dengan stuff yg macam ni .sesuai sangat dtang  jongker walk ni.banyak weh.
gua cakap sama lu la .BANYAK!

NI GAMBAR PEEE? aku sendiri pon tak brapa nak sure la.HAHA.ko ingat senang nak snap pic.bersesak-sesak dngan pelancong asing yg badan tingi2 + besar2.time tu pon aku dah pakai heel tau . tolong jngan cakap aku parkinson! bukanlah . HAHA.

barang-barang antik . skartik.tik.tik.tik. ahaha
mata aku terkabur kerana dikaburi dengan gelang-gelang ni semua.cantik you. diorang buat sendiri tau. dua sepuloh. dua sepuloh.lai.lai. bukan 2 singgit yeee.ni bukan rancangan upin ipin .
ape ni ? potpuri.agak-agak yang nak kawen tu.nak reduce cost.pergilah kat sini.
murah.murah.
ni sesape yg rasa mcm dah bosan dngan kepale sendiri.bolehla pinjam sekejap.
first time aku tengok serius macam kepala manusia betul . ko tengok siap pakai lens tu. 



hye amoi . die pasan la aku tengah snap gambar dia. kau tegok ye. lelaki yg berdiri tu gaya macam nak ngorat amoi tu . tapi amoi tu buat dekk jee. HAHA. kesiannya.try next summer yeee . kehkeh.ko dah kenape ain ? biak pi dia la. haih.



sesape yang datang Melaka tu meh la singgah jongker walk ni.jonker walk ni bukak dalam pukul 7 petang rasanya. tapi kalau korang datang malam la yg best. siang tak best.lu olang kena caya cakap gua maaa.




2 comments:

admin said...

Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:

1) http://www.mybrhom.com/

Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:
2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739

Kerjasama anda. Amat kami hargai.

QA's ~ mamapapa said...

akak pn suka shopping kt jongker walk ni :))mmg xmiss klau g melaka :))akak follow u,ye..sudi2kn follow akak jgk,eh:))