Saturday, November 12, 2011

idola kecil 4


tengoklah gambar dekat atas ni puas-puas. jngan pelik. ye la. umur dah nak masuk 20 tahun . ape jadah tengok idola kecil . ngeeee. weh . jangan kutuk aku . HAHA. 

kadang-kadang budak-budak ni nyayi lagi baik daripada yg beso-beso ni. serius. aku ikuti rancangan ni dari musim pertama.*silalah jngan gelak lagi*. aku ni terpengaruh dengan adik bongsu aku.ape jadah adik pengaruh kakak. umur baru 7 tahun dah pengaruh kakak yg umur dah nak masuk 20 tahun ni. haiiishh. aku kakak yg baik. *cehh.meh lempang sekali.ngeh*

tapi memang betul aku ikuti rancangan realiti ni dari musim pertama lagi. siap boleh hafal nama peserta . hebat tak ? . HAHA. 

meh la kita saksikan bersama-sama idola kecil 4 malam ni . jam 9.30 malam hanya di tv9 . promote ni . *tv9. cepat ambik saye jadi pengacara. rugi tak ambik .hehe*. aku tak boleh lepas dari cengkaman adik bongsu aku. pemerintah kuku besi punyer adik . haih. tapi best jugak . layan je .tengok jom .