Monday, October 3, 2011

saye masak lunch ??? OMG !

cuti sem , cuti sem , cuti sem , yes . dah habis final ! indahnye... tapi sekejap je la , bile sampai tang result . kaki tangan aku menggeletar . haha . normal la kan . sape tak takut . 

aktiviti aku semase cuti semester , *padahal baru semalam balik dri kampus* . minggu ni duduk rumah my auntie yg baru sahaja melahirkan anak lelakinya . comel baby tu . serius . ade mase aku bergambar dengan die ae . meh kite tegok sama2 sape lg comel *tunjuk diri sndiri* . kahkah.

serius susah jage baby ni . malam-malam time orang nak tidur die berjage . kesian aku tengok acik aku tu . dah bersengkang mata. termasuk aku sekali la kan .tapi aku tak kesah , sebab dah biase tidur lambat ni . tak tidur pon pernah . ngee . *mane pernah aku tak tido. haha*.

pagi tadi , baby tu siap nak main cak cak lagi , padahal dah pukul 3 pagi dah . masa sedap untuk tido . ish , Daniel , Daniel . disebabkan nak temankan acik aku , aku pon termasuk sekali menjadi orang yang tak tidur melayan si Daniel ni . and lepastu siap online pagi-pagi bute , sebab x boleh tidur KATANYALAH. *x boleh tido konon* haha . 

teringat dialog aku dngan acik pagi tadi . 

acik : Ain , pergi la tido .. dah mengantuk acik tengok. 
Aku : eh , tak adelah , tak mengantuk lagi ni , tak boleh tido la . sempat online ni ...(ayat nak berlagak tak boleh tido)

tak lama aku online , bosan la, mane ade orang online pagi-pagi buta . aku tutup lappy . tengok baby tu , and lastly , aku tak tahu macammane aku boleh tertidur .

acctuly , dekat sini aku dengan my cousin form 2 yang baik hati membantu acik aku .acik aku cari maid , tak jumpe. tak ape kitorang stay sekejap dekat sini .

ada sape-sapa nak mengisi kekosongan . syarat-syarat:

1)masih sihat walafiat
2)perempuan
3)beragama islam
4)berakal
5)suke dengan baby
6)sanggup buat apa sahaja termasok ajar aku masak .kahkah . 
7) duduk area seremban, sebab kene balik rumah sendiri , jangan nak ngade-ngade duduk rumah orang. 

*dah macam syarat-syarat perkahwinan dah. berakal segale.haha* . kepada sesiapa yang memenuhi syarat, sila datang ke seremban, negeri sembilan untuk memulakan pekerjaan . hahaha . wakkluu Ain. syarat ciptaan aku je tu. jangan nak gembire sangat la. 

korang cube teka , ape yang aku sedang fikir sekarang ??.tengahhari ni giliran aku yang kene masak lunch . mak oiii . aku tengah risau ni , ape yg akan jadi dengan lunch tu nanti , ye la acik aku mane larat nak masak . kitorang je la yg kene masak. nasiblah kalau tak pernah pegang sudip kan.* aku pernah*



p/s : bukan fikir nak masak ape? tapi fikir, jadi ke tak lauk yang bakal aku masak tu . apakah pengakhirannya ??? dah macam final exam gamaknyerr . haha.alamak! dah terhidu hangit nasi goreng . ntah ape yg adik sedare aku tu buat . nak jengok sekejap. Kbai .. 

3 comments:

..Nur Anis Athirah Bt Ja'afar said...

amboii...

stalker hebat ! said...

bapak best kau da abes weyh. aku tutup gate punye hari baru abes nihh.

haaaihh--'

AIN said...

@anis : oit anis , nak jadi maid x ?? haha

@maisara:jeles x .. kos aku antare ygpaling awal balik..sem lepas aku pon habes time tutup gate . haha