Sunday, October 16, 2011

rogol+samun =romun

huish..huish..huish.. macam yg kite dengar sekarang , bnyk betul kisah2 yg bongok, bengap , lagi mnyakitkan hati ! . rogol la, samun la. kalau samun mesti nak plus rogol . nenek-nenek tue pon ko nak rogol jugak. kalau ye pon cari yang fresh2 sikit . ape x de hotak ke . hoho. *tiba2 bulu roma aku naik pulak bila aku cakap macamni*. eh! aku lelaki tau *bolh pulak mngaku lelaki.ngee*

semua perempuan memang sepatutnya ade seni mempertahankan diri.ibu bapa semua kene ajar dan benarkan anak-anak masuk , menyertai seni ni semua. bukan sekadar seni lukisan yang bila anak-anak tak pandai lukis , terus dikutuk dan membuatkan anak tu menangis. ia juga x menyusahkan ibu bapa kakak, abang semua ,macam seni lukisan , bile anak2 x pandai kita yg jadi mangsa.*aku jadi mangse adik aku. die suruh aku lukis ayam.last-last ayam tu jadi keldai . aku mmg x pandai lukis . *


kau tengok, kecik-kecik lagi dah kene belasah.x ke bagus macamtu.
MELENTUR BULUH BIAR DARI REBUNGNYA. *haha*

jangan jadi macam mama dan ayah aku, diorang x ajar aku seni mempertahankan diri ni.yang aku tahu cuma tumbuk-tumbuk manje dengan dua belah tangan.*yerk, geli bila bayangkn aku gedik macamtu.haha*.mum, dad, duit internet x mau burn ae. totap kene bayar.ain x kutuk la.hehe. 

acctully , aku yg tak nak , sebab malas. kalau dulu bagi aku macam buang masa belajar semua tu . nak tahu sebab ape? hah. sebab kawan-kawan aku yg ikut seni pertahankan diri ni , bila balik dari latihan je mesti punyer la terkoyak seluar sana - sini. membazir la, dh kene beli seluar lain.haha. cetek betul pemikiran kan . padahal aku memang malas nak turun traning ni. bnyak betul alasan ko Ain oii. tengahhari sodap tidur.kalau malam minggu pulak best bersembang dengan kawan-kawan.bak kata kawan-kawan aku, kitorang bincang isu semasa , x de kutuk-kutuk orang ni. haha.ngee. 

dan sampailah ke hari ni aku sangat menyesal sebab tak ikut seni pertahankan diri ni. sebab sekarang aku tinggal sorang-sorang dekat rumah.habis semua pintu, tingkap aku kunci, penakut kan aku. rasenye kite patut takut dengan pencuri, penyamun dari hantu. betul x ? . 

ni la akibat cuti tak sama dngan org lain, bila aku cuti, org lain tak cuti. kawan2 kampus aku pon duduk jauh2 . bosan duduk rumah ni sorang-sorang. syiok sendiri je kerje.

p/s:habislah lepas ni berat badan aku naik. makan je kerje. mulut tak berenti menyuap makanan.  


1 comment:

aiman fanboy k-pop said...

eyyy...ngeri dunia zaman sekrg..kadang2 duk lam umah sendirik pon keselamatan kita tak terjamin..