Saturday, September 3, 2011

sampul raye yang ade gambar duit tu buat orang bengang je.



semakin lame aku rase, raye macam dah tak berape nak seronok macam masa zaman kecik-kecik dulu.bukan x seronok, tapi x berape nak seronok,, sebab x dapat banyak duit raye macam dulu.. sedih woo,, bile salam je, tangan kosong, x terlekat langsung sampul raye tu kat tangan aku. waa. buruk bebenor perangai datang rumah orang nak duit raye . umo dah nak dekat DUAPULOH ade hati nak duit raye. tapi x kerje lagi kan, kire oke la aku dapat .hehe.okehh, aku ikhlas menziarah tu.

aku ade perjanjian sikit dengan abang sedare aku. memandangkan die dah kerje. okeh, memang patutlah kite mintak duit raye kan . aku mintak rm10. yang dibaginye rm5. die kate sampul raye tu dah rm5.so,,rm5+rm5=rm10. waa. ni yang buat aku naik hangin ni. sape la pencipta sampul raye yang gambar duit tu. waa !!! aku yang sengsare tawu. pandai hang cengkelat no..arghhh.. haha.

 



(gambar ihsan google.com )ni le sampul raye yg buat aku sengsare sebentar. agak2 sape yg cipta.

abang sedare, jangan marah ae..guraw okehh. kehkeh.

hari raye ni hari yang mulia, hari untuk kite bermaaf-maafan . janganlah daatang rumah orang duit raye je yang dicari (aku cari almondlondon ae..feberet. "student Uitm 'LONDON' memang cegini.kehkeh" )
saye yang baru sahaja berblogging ni, yang x sampai seabad pon lagi ni nak minta maaf kepada blogger-blogger sekalian, jika ade terkasar bahase, ade yg terase bila saye menaip ni.ampun maaf dipinta. kepada rakan-rakan, sahabat handai selamat hari raye. perghh, terase macam di perantauan.

p/s: sedap kan lagu hari raye dekat tv9. auke betul aku dengar .






2 comments:

~;:gyiem wave:;~ said...

haha .. seis ain aku pon bengang cm ko gak .. ad sdare ak bg duit raye 100 n 50 kt aku .. tp rupenye sampul je .. dlm'y 10 je .. haha .. bru ingat nk bngge dpt duet rye 100 .. haha

AIN said...

kirenye ko dapat rm 110 la giemm..wowww..hhaha