Wednesday, September 28, 2011

kenyataan adalah kenyataan . terimalah kenyataan itu seikhlas-ikhlasnya .


rupenyer begini rasanya bila kita tahu satu kenyataan yang sebenar . serius aku tak expect langsung . tak pernah terfikir bende ni . adakah itu kenyataan sebenar ? macam tak percaye okehh . Astaqfirullahhalazzim . hanya itu yg dapat aku ucapkan.

Ya Allah tolonglah selamatkan die . saye betul-betul sayang dekat die . *semua org aku sayang. hehe.selagi mereka x memutuskn hubungan persahabatan dngan aku*. kenapa perlu jadi begini . *tsktsktsk*. korang rase ape kenyataannye ??? okeh . aku x berapa sudi nak bagitahu . sensitif sket nak tulis kat sini .

tangan aku menggeletar bila taip entry ni .serius .nmpak sangat terkejutnye tu . tarik nafas ain , tarik nafas . ..



Ya Allah , kau selamatkanlah dirinya . hanya itu pintaku . 


p/s : tangan masih lagi menggeletar . *rimas la pulak.. *

3 comments:

missy-eva said...

aminnn :) syg kamu gak hehe

AIN said...

ye la tu :) . hahaa

missy-eva said...

yela.. tkpe la. org da tk cya ,,nk wat cmne haha. *touching*