Sunday, September 25, 2011

exam yg buatkan aku x ade mood :) *entry yg lebih kpada mengeluh , baik korang jangan baca *

kenapa perlu exam ?? kenapa ade exam ?? kalau diikutkan sejarah , masyarakat cina yg memulakan tradisi exam . semasa zaman dahulu kala , mereka akan membuat peperiksaan untuk menentukan taraf mereka . 

semenjak dua menjak ni , disebabkan exam , aku punyer mata dah timbul lingkaran hitam . daah macam panda gamaknya .disebabkan exam ni jugaklah , NESCAFE yg aku jarang sentuh apatahlagi minum tu , aku dah  pon minum . acctuly mama saye sangat melarang minum nescafe ni , tapi , soryy mama . hehe . Ain x bagitawu , mama tak akan tahu anak mama sorang ni minum nescafe tu .hehe.kalau my mom tahu , memang habislah kene ceramah ..  *korang senyap tawu. ni rahsia kita. hehe*.

kalau dah minum nescafe tu , faham-faham je la. aku kene paksa mata aku ni tidur. 4 pagi pon mata ni masih segar. padahal aku baru bantai sebungkus, belom dua @ tiga bungkus lagi . entah2 seminggu tak tidur. *wah , ade ke orang camtu *.


tadi , nak turun makan . ade ke patut nak pakai tudung warne merah . ok .cuba bayangkan orang yg memakai baju kurung berwarna pink bersama tudung berwarna merah . nasib baik bilik aku tak ketandusan cermin . bile belek-belek diri di cermin , mak ehhh .. buruk bebenor. tawulah tengah exam.pengurusan diri pon tak kanlah sampai baju pink dngan tudung merah .kahkah.

banyak betul aku mengeluh kan. kan aku dah cakapa awal-awal , jangan baca entry ni . banyak mengeluh ni .
ni la jadinya kalau dah tension . 

ade tak universiti yang buat , bila jawab exam tak payah susah-susah menulis , kita taip guna komputer je . lenguh tangan nak menulis. banyak songeh la kau Ain . tapi , korang tak pernah terfikir ke . kita dapat menjimatkan duit dari membeli pen yang banyak . 

kesimpulannya exam membuatkan aku macam tak berapa nak betul sikit . hehe . 

p/s : kemana kamu menghilang . busy ker . imy larrrrhhh .

No comments: