Friday, September 16, 2011

cinta itu rabun ke buta ?

 kalau kite sayangkan seseorang tue ~ kite kena berani lepaskan die ~ kalau die datang balik ~ maknanyer die memang milik kite ~ tapi kalau tak ~ maknanyer die tak pernah jadi milik kite walaupun sekejap

perasaan sayang tu adalah suci , kasih dan sayang, sesuatu yang tak dapat dipisahkan . kadang-kadang pernah x kite tertanye-tanyer , kenapa kita sayangkan seseorang tu , padahal die tu dah trang tang tang "playboy " . banyak skandal la , ini sebagai contoh je . biaselah org banyak bace novel macam aku . hihi .

pernah x korang terfikir ? kenapa ? why ? . jawapannya hanya satu , sebab cinta , kasih dan sayang itu buta . dulu aku x percaya dengan frasa "cinta itu buta " . tapi memang ade betulnye frasa itu .

pen merah, pen biru, you marah , i malas nak layan. huh . *lagu zaman kecik2 * (gedik kan )

2 comments:

Anonymous said...

ain.....<3.....ahahhaha

AIN said...

saye tawu sape anda . thnks.. kuang asam punyer abanag .:)