Thursday, September 29, 2011

aku dengan nombor adalah musuh .




pening sangat . rase macam nak pengsan tengok nombor kat atas ni.. shuh .


tajuk takboleh bla. musuh . haha . kenapa la aku tak boleh nak berbaik-baik dengan nombor ni . bile tengok nombor je aku mengantuk , bile mengantuk je , aku tengok nombor . cube sekali x jumpe nombor . boleh tak ? *mengeluh je kau tahu Ain oii * . 

rasenye aku lagi sanggup diberi bace buku sejarah yang ade 21 jilid , dari aku tengok nombor . wah . ini dah parah . memang parah . saye sangat suke membace , tapi saye tak berape suke mengire . ini kenyataan . cehcehceh. bila aku cakap dngan kawan aku , aku x boleh tido , diorang akan bagi aku buku sejarah , @ buku apa-apa yang agak bosan bagi mereka. weh . aku bukan tido , tapi lagi aku segar bugar ade . haha. pelik tak ? 

aku lagi rase heaven giler kalau dapat bace something yang aku tak tahu sebelom ni . rase macam "wah , oo camtu rupenyer .. oo ". kire macam teruje sangat . tapi , bile sampai bab mengira , aku menguap , aku mengantuk , walaupon aku dapat selesaikan soalan tu. kenape eh ? 

emm , maybe sebab otak aku dah set , ok , aku akan mengatuk bile tengok nombor . so , itulah jadinye. macam sekarang ni , macammane aku nak study finance ni , asyik mengantuk je kerje . "setan ! pergi main jauh - jauh laaaaa .. shuh ..".

untunglah , tak suke nombor , tapi ambik course banking . memang elok sangat . molek bebenor ..*mengutuk diri sendiri*



yeah , aku tak ngantok ! *ngeng ..*

1 comment:

azah said...

sepsep!..ak pon bnci math smpai ak ponteg kels math...