Friday, August 19, 2011

kene shooting balik?? OMG ..OMG

pagi tadi aku memang 'berkampung' dekat library . asigmnt berlambak . sye & sahabat -sahabat saye mulalah memulakan mengedit filem pendek untuk third language kami . arghh.. nampaknye ade rakaman yg x jelas .. ! so..nak tak nak memang kene shooting balik. *ade la dalam 4 scene * banyak gak tu . 

dugaan sebelom dapat berjumpa keluarga untuk berhari raya . ! *beriye je * banyak bende kene siapkan minggu ni . memang betul apa yg senior2 aku cakap. semester 3 & semester seterusnya memang mencabar MINDA & PERASAAN . sangat . sangat . semester ni boleh buatkan kita menagis tengok asigment ! 

huh. lega. aku dh lepaskan sedikit tension aku kat atas . huhu . dengan study week yg hanye seminggu . dengan subjek yg banyak bermain dengan NOMBOR . okeh . biaselah kan dah nama pon pengurusan bank . memang tengok nombor je la kerje saye ni kan . tiba2 tertanye2 diri sendiri. macam mane saye boleh tercampak dekat kos ni . aku rasakan nombor dan aku tak 'MESRA' mana pon . lepasni memang kene ber"MESRA-MESRA" dngan nombor2 ni semua .

amboii..dah nak dekat final exam ko baru nak bermesra-mesra dengan nombor kan AIN . INSYAALAH saye boleh buat . usaha , tawakal & doa. itulah resepinya . aku sangat suke fakta , info . kos yg aku dapat ni memang 360 darjah berbeza dengan apa yg aku nak sangat . undang-undang dengan banking . kan sangat berbeza tu . tapi mesti ade hikmah kan . saye terime ketentuan ILLAHI. kamu boleh wahai diriku !

p/s : hujan lebat malam-malam ni . memang sesuai untuk lelapkan mataku yg kusam dan dah nak jadi macam mata panda ni .

No comments: