Friday, August 19, 2011

cyberlink power director 8 ! memang POWER !

teruje sangat aku bile aku explore cyberlink power director 8 aku tadi . banyak jugak function . x sia - sia aku mendownloand . padahal trial je . gaye mcm dapat original je kan . kalo nak yg ori , baik ambik sony vegas . lagi berganda-ganda x menyesal . *perghhh , berlagak semacm je aha *

trial 30 hari , kire ok la tu . sampai due date  xsgmnt aku tu kn. sape yg x taw lagi tu @ x pernah gune lagi tu try ar . puas hati la jugak . boleh downloand cyberlink power director 9 . aku pon x sure cyberlink ni dh sampai berape . memang ketinggalan skit aku ni .kehkeh . hey , kire ok pe. dari aku gune movie maker .*padahal kalo dah x taw nk edit macammane kat cyberlink tu aku gune movie maker jugak le nmpaknyer *

tadi kat libry memang ramai part 3 yg mcm aku ni tngah edit filem pendek dorg tu .*cakap nak meniggi , filem pendek konon , padahal video je kot.*. anggap je sebagai filem pendek .haha .aku tengok kebanyakan mereka menggunakan cyberlink ni jugak .wah . aku ingat aku dah maju . tapi  ketinggalan zaman rupenyer . ye ar org dh nak advance , kire dh pro ar gune cyberlink ni . aku baru nak tengok tutorial cyberlink ni .adehhhh. SO , MEMALUKAN .




bagi yang lelaki tu . agak2 kalo korg nak tengok aweksss cun bile korg klik je cyberlink ni boleh la try yg 8 ngan 9 ..pastu bg yg girlzz pulak . agak2 nak tengok yg handsome sikit tu . hah. boleh la try cyberlink ultra 7 . aku gune cyberlink 8 okehh .



effectnyer banyak . cun-cun plak tu .


aku syorkan korg gune software ni . tutorial berlambak dekat you tube .

p/s: malam ni nak layan movie jap. besok nak kene layan tension pulak . xsgmnt berlambak . apsal muke aku nampak lain bebeno kat header tu . hish . macam jadi lonjong bentuk muke aku . padahal agak bulat kot muke sebenar . raye karang nak kerjekan abang aku habis-habisan . snap pic aku banyak2 . nak tukar header blog ni . buruk bebenor hah .biar sampai die dah x terdaye nak tekan button camera tu lagi . kahkah .tungguuu !! 









No comments: