Sunday, June 5, 2011

yeay..lappy saye ade TV

teruje ni .. ye la kat kampus ni bukan mudah nak menonton televisyen you know . padahal agak kurang rajin nak turun bawah kan . ade je tv siap dengan astro kat tingkat bawah kolej kediaman aku ni .. Biaselah , aku kan "rajin" menjejakkan kaki ke bawah . faham-faham le..haha

aku dah dapat software TV 1 Malaysia daripada roomate aku  . kredit to her ! ERLIE SHARINA aka lisa surihani .. ni die yg kate .. aku x cakap . haha . guraw ok . . x caye  saye ade tv?? sini aku tunjuk bukti .





cube teka cerita ape?? x kan x taw .. ayat-ayat cinta . fahri tu .
ok yg penting tv3 ade . astro tu x de la kan . aku boleh tengok NORA ELENA
setiap hari dekat lappy sendiri . LIVE u .. haha .
silelah jeles ..


yg ni tv2


ni pulak tv1 .


ni saluran yg boleh diekses oleh tv ni .
yg penting ada line internet . kene gune line internet jugak .
bukan tgok cam gitu je .

p/s : sekarang ni dunia dah maju . korang boleh tengok dekat tonton.com.my jugak .

3 comments:

HaNa Hani said...

wah...maju dah sekrg aiihh...
tb leh tgk kat lappy je
^_^

imanbieyha said...

nak jugak tgok nora elena kat laptop huhu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

AIN said...

@hana hani . dunia sekarang camgitulah . haha .
@imanbieyha . sini la datang melaka ambik software dekat aku . haha