Sunday, June 5, 2011

nombor buat aku NAIK GILA !

acctually , aku dah mula kembali ke kampus seminggu yg lepas . dewan kuliah yg sama , group kelas yg sama , bilik yang sama , roomates yg sama . tapi kami dapat seorang junior sebagai roomates ku . terase tua pulak bile dipanggil "akak" . ewwww . x sedo diri kan . umo mangkin meningkat , bukan makin berkurang .

minggu lepas minggu pengenalan subjek untuk semester ni . biaselah kan . ok . aku dah mula ..WHATTT????..OMG! semester ni memang banyak subjek mengira. bernombor . berangka . owh . mata aku dah mula berpinar . ok . fine . nampaknya memang aku kene berperang habis-habisan .

aku ni memang x berapa nak gemar subjek bernombor ni . ain , ko sedo sikit ko tu ambik kos ape . BANKING MANAGEMENT ..BANKING . ye . aku sedo . kos yg bila semua orang dengar pasti terbayangkan pengiraan WANG .. sape x suka duit kan . memang bau duit aje kitorang ni .. haha . sini , cepat hidu .

 flashback sikit , time UPU yg 'dulu-dulu tu' , aku memang mohon semua tentang undang-undang . dan satu sahaja kos yg melibatkan pengiraan . saje gedik2 sikit , berdasarkan result maths n +maths aku . agak layak mohon kos tu . so, saje menggediks tu . finally , aku dapat kos yg aku menggediks tu . mak oii . so, berada lah aku di sini sekarang .  memang x dapat bayangkan betapa OMG nye aku .

sangat bukan feberet saye u know ! . . . walaupon kekadang ade gak kawan ak yg menegor . eleh , blahla ko . poyo cakap x suke . tapi A jugak . ok . tu semua hanyalah kebetulan kot . kebetulan . hehe . serius aku risau sebab kalo aku x suke . aku memang malas nak bukak subjek tu . blajo pon ala kadar je . mcm aku cakap , kebetulan je dapat A tu .

Ya Allah , aku memohon kepadamu berikan aku "suka" subjek bernombor ni . aku mohon sangat . sebab semua subjek untuk kos aku semester ni bermain dengan NOMBOR ..NOMBOR ..NOMBOR .....NOMBOR  dan NOMBOR . arghhhhhhhhh.

makin tension karang kalo makin lame menulis entry ni ...k bye .

p/s: ni entry ke-4 aku untuk hari ni . terase diri badang .

2 comments:

HaNa Hani said...

haha
gud luck new sem
^_^

AIN said...

@hana hani . thank u yunk <"> huhu