Wednesday, June 15, 2011

nightmare dengan hari khamis setiap minggu !

kalau ikot jam sekarang pukul 12.28 a.m . dah hari khamis dah pon . arghhh . aku tension dengan hari khamis . membuatkan aku rase OMG!

koko untuk semester 3 jatuh pada hari khamis . aku masok wellness. tiba2 terase *menyesal* . acctually mse mula2 tu tersalah kod time nak tukar koku . so , teruskan dengan kod 113 . acctlly ak nak ambik 112 . lebih kurang camgitulah .

gatal betol tangan . tu le . kan mmg dah tersalah kod . so , nak tukar balik mmg x le. acctlly pegawai koku kampus aku ni menakotkan sikit . bukan sikit banyak le jugak . hehe . x berani gue . x pasal2 free2 je ak kena tengking wooo.

aku memang x suka tentang sains sukan ni . sangat x suke . kene belajar pasal kesihatan badan segale..arghh . memang sangat-sangat-sangat-sangat bosan you know ! . buat something yg kita memang x suke . bosan kan . menguap je kerje aku .

dahla kene teori pasal kesihatan badan segale . lepastu ditambah pulak dengan dessert lari pusing satu kampus ! satu kampus ok! time aku dengar kene pusing 1 kampus ni..rahang memang dah terjatuh ke bawah . mak oii. korang dapat bayangkan x betapa besarnye UiTM ni. pusing 1 kampus ni .!something yg memang aku sangat x suke . lame x jogging , otot2 semua terkejut . tegang je otot kaki , tangan . haha .

time sekolah menengah dulu aktiviti yang paling aku x suke adalah MERENTAS DESA . bile dah habis sekolah menengah aku memang rase sangat bersyukur kerana hah ..x payah nak merentas desa dah . seksa !

but .. but... but.. aku kene buat jugak selepas 2 tahun aku tinggalkan . dahlah kampus aku ni sangat banyak bukit . sekse bile nak naik bukit yg tinggi tu . tapi bile turun bukit tu , laju semacam je . haha .

tapi disebalik penat .. dan x suke tu . aku tersedar sesuatu . cantik jugak UiTM ni . dapat jugak lah meneroka tempat yg aku x pernah lalu . rugi x bawak camera . jam 5 petang hari khamis yakni hari ini , adakah aku akan pusing 1 UiTM lagi? ya! memang kene setiap minggu ! ...x pe .. sabarkan diri , kuatkan diri , aku boleh . huh . tiup semangat dekat diri sendiri .

besok dengar cerite , nak main bola jaring . wahhh .. lame x main dah . last sekolah rendah . tapi aku harus memberhentikan permainan bola jaring yg aku sangat suke disebabkan kaki aku terseliuh semasa bermain . so , masok sekolah menengah , aku memang pandang je bola jaring tu . sedih sebab x boleh main bola jaring lagi . serius sedih . something yg korang sangat suke buat , tapi korg terpakse tinggalkan .

pernah satu hari , kerana kedegilan aku ,aku sangat gian nak main bola jaring . so , memang aku turun padang time tu . main bagai nak rak . kawan aku sempat bisik lepas aku main . "weh , confirm boleh jadi wakil sekolah " . hahaha . nak taw ape jadi lepas tu , huh , kaki krem , n kaki aku terpakse diurut kembali . 2 hari jalan x macam orang . sakit x taw nak cakap macammane .keluar air mata aku time tu . bukan senang nak tengok aku nangis . haha .  cari nahas . rasakan.padan muka .

p/s : besok last drama nora elena . ! wah !

k byee .


No comments: