Friday, June 17, 2011

lelaki main bola jaring !????

okeeehhhh..semalam aku dah bawak sayang aku ni *lappy* aku pergi hospital .sooo..mantainence tu cakap paling lambat awak akan dapat lappy awak balik dalam masa sebulan & paling awal dalam mase 3 minggu . mak aihhh , assigmnt dah ar banyak nak disiapkan . berlambak u know . aku migrain sebentar !

okeehh salah aku , laptop rosak . tension . tension . nampaknye aku akan menghilangkan diri dari dunia maya selama 1 bulan . wahh.. dalam sebulan ni aku x kan balik rumah . so , aku akan menjadi seseorang yg sangat menyedihkan sebab x de lappy di sisiku ! .

okehh , aku boleh . kawan2 sahabatku . saye akan kembali kepada iphone 4 saye . kalo ade ape2 just text me okehh. kalo ko nak msej dkat fb mmg ak x kan balas . okeeh .ceh . ingat ko ni ape ain ? perdana menteri? haha . okehh . abaikan perenggan ni .abaikan . abaikan .perenggan gedikssss.geli pulak aku bile bace balik .

hari khamis tadi sangat besi woo . first time aku cakap wellness best(welness tu koko aku dkat UiTM ni..entry sebelom ni aku ade cerite pasal welness ni ).xtvt ktowang pada hari khamis tadi adalah bola jaring . 1 permainan yg aku sangat suke tetapi aku dilarang untuk bermain oleh sebab2 tertentu .aku memang x main time tu . tengok kawan2 aku main . sedih weh . terase air mata ni nak meleleh . rindu giler dengan bola jaring .

kalo ikotkan hati aku memang dah ade tengah padang dengan kawan2 aku tu . but..but . aku masih mempunyai perasaan . perasaan sayang pada diri sendiri . i love myself verryyy much!! . kalo aku main jugak . x pasal2 dua hari x boleh berjalan . memang sakit woo .

tu la akibat main kasar kan .sebabb tu aku pantang bile tengok org main netball ganas terlebih ! korg taw x korag boleh mencederakan org lain. dan sekaligus merosakkan kehidupan org tu . effect jangka masa panjang u know ! tapi apsal aku yg kene . x payah la ingat , cerite lame .cerite 8 tahun lepas . aku dah maafkan hamba Allah itu . saye pasrah x boleh main nettball lagi . okehh.sekarang aku memang tengah nagis.ceweekk..cewekk. haha. x de larhh. apsal nak nangis . gediksss.sekarg aku sudah menjadi semakin tabah . alhamdulillah .aku sudah boleh terime kenyataan ni , walaupon dahulu ianya sangat pedih bagiku . apsal aku buat cerite sedih pulak ni . haih. sudah !

berbalik pada tujuan asal . memang sangat happening . ape x nyer. lelaki pon join main netball sekali. dapat bayangkan x macammane lelaki main netball. hahahaha . aku gelak dulu okehhh . boleh pulak nak bam bola jaring tu .sukesukehati je bawak lari bola . tapi diorang sangat berusaha . aku puji usaha murni diorang .

ade yg sorg ni ,, lagi ar . atlet badminton kampus aku . good looking . ahaks. boleh la tahan haandsomenyer tu . *okeeh , abaikan , x de kene mengene, kalo die bace blog aku.mampus..haha*main bola jaring . tapi die yg paling banyak shoot bola . atlet badminton pown boleh main bola jaring u know. ye larhh. tinggi boleh la citer kan . tu bukan pointnyer . ape yg aku nak pointkan di sini adalah . korg jangan ingat permainan bola jaring tu hanya untuk perempuan cun , cantik , comel je . jejaka kacak , tampan pon boleh main. sekarg bola sepak pon perempuan pandai main .
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !

sebenarnye lepasni aku x payah pergi koku selama 2 minggu kerana lecture kelab aku tu ade urusan . so..hoooraayyy. haha. ni yg best ni . maksudnyer , x payah la aku berlari pusing 1 kampus selama 2 minggu .yeahh. semput weh . pusing 1 kampus tu . berat boleh turun 10 kg camgini . x boleh jadi . membazir je makan .





tgok.. aku ade bukti .lelaki main bla jaring .










3 comments:

FizaFizz said...

wahhh..siapakah gerangan lelaki yg bermain bola jaring tersebut?? kih3..

AIN said...

ahahaha..amboi fiza. kemain lagi hah . nak taw .meh jumpe aku time welness. dlm bnyak2 cerite aku , itu yg ko ambik perhatian . haha. guraw okeeh.

Legendarian said...

jangan gelak kalau lelaki main netball.. cuba lawat website kami utk keterangan lanjut..

http://www.legendnetball.com/