Friday, May 6, 2011

macam mana muka kau licin..x de jerawat pon..

hihihik..*gelak perasan muncul *entry kali ini sekadar ingin menjawab pertanyaan yang telah ditujukan kepadaku..kali ini aku nak kongsi rahsia aku..*rahsia konon..ape ko ingat ko artis???* ape pertanyaan itu..

"ain, ko guna produk apa??aku tengok muka kau x ada jerawat pon..minyak pon x ada "
bila aku dengar sahaja orang tanya aku macamtu, bermulalah kePINKngan muka aku..aku pon tersengih malu-malu..hikhikhik..mereka ini terdiri daripada kawan-kawan aku , auntie - auntie aku , n yang paling aku terkejut sekali , someone ni yang tanya aku...nak tau sapa..hmm..penjual di sebuah pusat kecantikan..!!! hehehe..*ada nada bongkak di situ*. meh lempang banyak kali. gedik semacam minah yang sedang menaip ni . haihh. 

sebenarnya aku tak ada rahsia pon..hanya 4 perkara yang aku gunakan..
FIRST-krim muka fair&lovely

aku tak taulah siapa yang edit muka obama sampai macamni..
aku copy n paste je..
memang HIPERBOLA betul kesannya kan..
ahahaha

                       SECOND-Silky White magic face powder yang warna pink..

kekadang tu aku terasa macam ketinggalan zaman pulak..hehe..iyelah, ada ke gadis berumur 19 tahun macam aku masih menggunakan face powder..kawan-kawan aku pon pelik dengan aku..tapi aku hanya tersenyum..inilah rahsia aku mengekalkan muka yang begini..hehehe..aku sudah menggunakannya semenjak dari tingkatan 3 , hasilnya cukup berkesan !!! aku tengah promote ni..(mentang-mentanglah belajar marketing semester ni ..hikhik)

KETIGA-pencuci muka SAFI BALQIS perfect 10


yang sebelah kiri sekali tu ..


KEEMPAT -GARNIER light mask


yang ni aku pakai semasa dihujung minggu sahaja..
nak relax kan muka tu..
try ar..
lepas pakai terasa kulit muka anda semakin lembut , halus ,
cehhh..


tetapi tidak semua muka sesuai dengan semua produk , kamu semua harus berani mencuba , aku sudah jumpa produk yang sesuai dengan aku..

sebenarnya ada lagi yang sangat penting , berwuduk..
'PRODUK' yg sangat "mujarab"
kita juga akan mendapat ketenangan diri jika sentiasa berada
dalam keadaan berwuduk.
p/s:macam best je filem kongsi yang akan ditayangkan dipawagam pada mei ini..ada shaheizy sam..aku baru lepas tengok disebalik tabir filem ni..memang tidak berhenti gelak..

3 comments:

Pina :) said...

waa~ aku nk try!

AIN said...

YE YUNK..jom try..hikhik

Miss anis said...

huhu nak try la gak haha