Sunday, May 8, 2011

Kenduri Kawen

hari ini ak pergi ke sebuah kenduri kahwen..sangat excited !!! lama tak pergi kenduri kahwin ni..ini dikira sedang lepas gian nk makan nasi minyak dari kenduri kawen la ni..sesampainya ak di sana..(dalam pukol 1.20 t/h..) pengantin dah sampai dah..and ak ngan family ak pon ambil makanan..*layan diri* mahakarya terkejut kucingnya ak (asyik gne terkejut beruk je , gne kucing la pulak , baru comel sket , ade ke beruk..hikhikhik)

makanan habis ! wow ...dasyat , , ini bermakne nasi minyak dah habis !!! baru terbayang nak makan nasi minyak..(bkan mengidam ok) . aku redho..uhuhuhu..x kesah la..naseb baik tuan rumah cepat bertindak .ak rase mereka masak kat dapur kot(mestilah masak kat dapur ..haih..maksud ak cam gini..acctually dorg gune catering , tapi dah x cukp makanan so, dorang terpakse mengcateringkan diri mereka ..) ayat aku sudah menjadi tunggang-langgang pandai-pandai faham sendiri..

aku x sempat nak snap pic pengantin.comel sangat pengantin tu..pakai baju berwarna hijau (ak x suke warna hijau ngan kuning ) nk tangkap gmbar ngan pengantin malu la pulak..hikhik ak ni kn pemalu sket..ye ar pengantin tu bukannya sedare dekat aku..sepupu kepada sepupu aku..so, jauh tu..nanti x fasal2 kene cop tetamu x taw malu ..ntah datang dari mana kan..hehehe..*sbnarnye boleh je , tapi ak malu sket..bnyak pulak alasan kan *

bila aku mengunjungi kenduri kawen ni..ak terbayang diri aku nanti..siapalah yang bakal duduk sebelah aku semasa bersanding nanti..ehehe..dah mula dah..ini bukan masanya nak fikir benda2 macam ni..aku sangat menitik beratkan soal memilih pasangan ni.*terase nak buat entry lelaki idaman la pulak*

p/s: nak post gambar , tapi enternet low..! arghhh..

No comments: