Wednesday, May 11, 2011

drama nora elena adaptasi novel best !

yeah, aku kembali lagi ...nora elena..best drama ni ,l adaptasi dari
novel kasih yang suci
jika mengikut novel ni , jalan ceritanya sangat menarik . novel kasih yang suci ni adalah terdiri dari novel yang faberet aku . bagi aku yang dah baca novel ni banyak kali , aku dah taw jalan cerita drama ni..banyak kejutan . . .tak rugi kalau tengok . tetapi kepada sesiapa yang rasa tak sempat nak mengikuti drama ini sehingga ke episod akhir , bolehlah dapatkan di pasaran . rasanya ada lagi . aku bace novel ni semasa tahun 2007@ 2008..tak pasti le.


novel ni antara novel yang popular jugak, mesti ada lagi di pasaran.



jika mengikut novel tu , memang tepat pemilihan pelakon-pelakon.lagi2 nora elena .wataknya memang ada iras-iras cina..perfect !

jom kite tengok sesame..

p/s : nampaknya perkataan-perkataan bombastik dalam "otak" aku dah mula lupus. 

3 comments:

Wani said...

beshkan cite niyhhhh ! nak pinjam boleh ?? hehe

stalker hebat ! said...

miaw miaw

AIN said...

@wani:best kan..nk pinjam..boleh aje..ape yg x bolehnye..hehe

@stalker hebat !:mai ! aku taw tu ko..eleh..