Thursday, May 5, 2011

aku percayakan kau,kenapa kau buat aku macam ni..

kali ni nak post entry ikut perasaan sikit..kepada sasiapa yang agak tak berapa nak suka tu boleh pangkah je ok..*apsal ayat aku berterabur ni..*

ape perasaan kita bila orang yang kita benar-benar percaya,orang yang benar-benar rapat dengan kita, orang yang kita mengadu segalanya kepada dia, orang yang memang kita anggap sahabat baik kita tikam kita dari belakang..SANGAT SAKIT...seperti sebelah tulang tangan kita hilang..x kesah la tikam dari mana, belakang ke, depan ke, atas ke,tapi aku pernah dengar peribahasa tikam dari belakang je..*ade kena mengena ..huhu*

aku dah anggap kau sahabat baik aku..kita bukan baru kenal 5 @ 6 tahun ok..dah 19 tahun kita kenal kan..semenjak dari lahir lagi..aku memang dah anggap kau macam abang kandung aku..aku ceritakan semua rahsia aku dekat kau..aku ulang sekali lagi,RAHSIA ok..nama pun rahsia..kau tak payah la nak cerita dekat orang kan..walaupon orang tu memang sangat rapat dengan kau...tapi cerita tu dah jadi lain..dah ada tokok tambah yang memang tak sepatutnya.

kalau cerita tu tidak benar, ini bermakna fitnah..Astagfirullahhalazzim..aku terkejut bila dengar cerita ni dari mulut "someone" tu..nampaknya selepas ni memang susah aku nak percayakan orang lagi...

cukuplah sampai di sini entry penuh perasaa ini..aku tau orang yang berkenaan akan bukak blog aku ni..ak tengah marah ni..SILALAH TERASA..!


p/s: menyampah la pulak bila baca balik entry ni..hmmm..

No comments: