Saturday, April 16, 2011

study week..

Dengan ini sye mengisytiharkan cuti study week sem ini sye pulang..!!! jgan cari ak kat bilik..!! hahaha..mcm ade je kan yg nak cari..kepada sesape yg rindu tu..khamis ni sye balik MELAKA ok..ceh ayat nak budget je ak ni..adeh..

cukup-cukuplah sem lepas ak tersekse study week dekat kampus..susah bebenor nak tunggu cafe bukak..ble cafe x bukak,perut akan menjerit kelaparan,apabila perut menjerit lapar ,mulalah susah untuk fokus study..& lastly mulalah ak terjebak dengan mee sedap , meggi segera perisa tom yam & sewaktu dengannya yg akan memBONGOKKAN tu..haha..ayat kasaq no...*alasan nak balik ar tu kan..hehe* DUSH..kalau nak cari kedai dekat luar pon jauh nak jalan seh..bak kata kawan ak,, naik bilik sempat lapar balik..haish...

study week sem ni ak nak buat betol-betol ak muntah sebab baca buku..serius ni..haha..4 flat mesti dalam genggaman..ak taw ak mampu buat..cuma MALAS & RAJIN sahaja ...kalo asik depan lappy ni aje mmg x kan kemananye..kaw tengok lah lappy kesayanganku..akan kutinggalkan kamu dirumah semasa aku balik semula ke Melaka..kaw mengganggu stratergiku untuk mendapat 4 flat ! sangat mennganggu.. !..haha..nak marah lappy pulak..karang lappy ni merajuk x fasal-fasal ak yg kelam kabut kan..haih..



wish me luck for my final exam...


p/s: tiba2 html berape orang intai blog ni hilang..camne nak buat nih..huhu..ak adjust sket je tadi..ayoott..

2 comments:

maimunah said...

go ain go ain go!!!!!!....

AIN said...

thanks maimunnah aka AZAH NAHFUZAH...hehehe..