Friday, March 18, 2011

ko x de bf??? x percaye ar...

serius bosan...bosan bile dengar soalan yg same...
ni la dialog yg biase berlaku ble baru knal ngan ak..

 "eh,ko ade bf?"
"spe??ak?? x.."
"eleh..nak menipu la tu..x caye la  cam ko ni x de bf.."
"bwat ape ak nak menipu..serius la ni..x de..x pernah ade
x perlu kot"
"x percaye..kenapa?"

 ak rse cam nak hentak2 je kepale org yg tanye ak camni ..
alahai...apsal???
pelik sngat ker...hish..dari sklah menengah lagi camni...
tu la antare pertanyaan org yg paling ak x suke..
lagi satu statement kawan ak yg ak x boleh lupe..

"kau ni rmai peminat..tapi dorang takot nak ckap ngan ko..sombong sangat..
nanti bkn nak bg respond.."

hey..ape bende semua ni..
hish..tension dgar bende yg sme..
acctually,ak teringat yg die ckap ak sombong tu..
x boleh trime kot..haha
ak ni jujur sket..kalo x suke ak mmg ckap x suke...
nak berkias pon orang lambat faham..terus-terang je senang..
*huhu,ni mmg betul2 meluahkan rasa hati yg terpendam..*

ak x suke terikat2 ni...
ape yg ak perhatikan,kawan2 ak yg ade BF ni..
cam terikat..serius..
kadang2 dgan x semena-mena
air mate tetibe mengalir...
dh taw dh, msti ade problem ngan BF la tu..
pastu kene jge tingkah laku
 x nak bg pasangan tu cemburu la...
ble dh cemburu,mulalah gado..pastu clash!
bg ak cam buang mse couple..and lastly clash..
ni pendapat ak,tlong jgan naik hangin k..
kalo minat ngan suke tu lainlah kan..
coz perasaan tu x lame..
perasaan minat & suke tu akan hilang macam tu je..
macam angin lalu...
CINTA & SAYANG
ak percaya cinta & sayang tu mmg wujud kan dunia ni..
kalau x de,macam mne boleh adanya
cinta nabi Muhammad kepada Khadijah
mana datagnya kisah Laila & Majnun
kenapa lahirnya ukiran cinta Taj Mahal..
dan yang paling agung sekali cinta Allah kepada mahluknya
tu semua dah cukup membuktikan cinta & sayang tu mmg wujud
 di dunia yang fana ini..
tapi bg ak buat masa sekarang ni, saat ini...
biarlah kita kejar dulu cita-cita
bukan kejar cinta 
yg kita sendiri x tahu akan kesudahannya
ak mg akan pentingkan cita-cita daripada cinta..
ak x nak kecewa lagi..
jadi tolonglah jangan tanya ak soalan
 yg ak mmg dah penat nak jawab..






2 comments:

Biela Yusoff.. said...

emm...suka ngn post kak..single best..

AIN said...

tu la pasal biela..tnggu mse yg sesuai bru pkir..