Wednesday, February 2, 2011

JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish

bak kate pepatah..'jauh perjalanan luas pengetahuan..'yay,,peribahasa sndri!!
hari ni ak berjalan ke blog orang lain..
ak ternampak la contest yg macam tajuk kat atas tu kan..*malas nak taip balik ni..hehe*
 ok ni banner contest tu..


siyes comel sangat adek cik aish ni..

ni la gambar yang saye akan pertaruhkan...



nme die LILY..comel kan..lily ni bkan adik ak..
tapi seppu kepada sepupuku...kire ade pertalian la tu kan...
LILY ni sangat pandai menyayi..menari tu boleh jugak ar..
yg penting mmg x larat nak layan telatah LILY ni..
serius..hahaha..
ape yg penting kalau korang jmpe LILY ni..
mmg korang akan jatuh sayang degan dier punyer..serius ak cakap..
ak sanggup potong kuku kaki la..kalo korang mmg x jatuh sayang dengan dier...
hehehe
dier ni x sekolah lagi aw...
rsenyer tu je la ak nak kongsikan pasal LILY ni..
kne tag orang ni..orang2 yg bakal ditag akan ak bagitaw kat kotak shoutbox korang ..
ak akan bgtaw korang t..semua followers ak di tag gak...

tarikh tutup contest ni jam 12 malam..5 feb 2011
jom ramai2 join..
mengisi mse korang yg agak "lapang" tu..
heheeh

3 comments:

azah said...

budak tu chumelll sangaaaaaaaaaattttttt...........
cam aku.....ahahhahaha

AIN said...

eh2 ape pulak mcm ak la...haha..ajah...nak link blog ko...bg ar...

azah said...

bluekkkkkkk...........hahahahahhahah