Thursday, December 9, 2010

contest senyuman manis nampak gigi by yaya

tiba2 rase tertarik hati nak masuk contest ni kan...ye ar sjak beberape hari ni ain x bukak blog...lme plak x update tu...hari ni bersiar2 @ berjalan2 kat blog orang len ternmpak plak contest ni..
CONTEST SENYUMAN MANIS NAMPAK GIGI BY YAYA....
siap capss lock lg tu...hehe..

ni lah banner contest tu..cun kan....ain suke...
and..syarat2 contest tu sperti kat blog cik yaya ni...

tgok jgan x tgok..

bace jgn x bace...

so sekarang adalah masanye untuk ain tunjukkn gambar senyuman nampak gigiku..hehe

1


2


3


jeng


jeng

(dh dipadam coz contest dh habis)



ni gmbar time reunion kelas lepas SPM
bile tgok pic ni mmg tergelak sendiri..muke budak2 sangat.






ni pic ain ngan my friends...
kenangan terindah
time sklh menengh....



kat dlm pic ni ade ain aw..yg pntg ain yg nmpak gigi tu ar..
lo rajin cari ar...hehe...gmbr ni akn jadi kenangan terindah ain..
skrg sume dh bawa haluan masing2 kan..
ain doakn korang sume berjaya dlm ape yg korang lakukan...
sayang korang


ish lebih2 plak kn...penganjur suruh tag kat kawan2 yg ain rse berpotensi besar join contest ni..
emm..lo yg ngah cuti sem tu msti bosan x bwat pape kan...
so....inilah mereka yg di tag olehku...ahaks!..


dah siap....k..good luck sume....!!!!

No comments: